Sega maskin

Trots mitt halsont så har jag städat, ja det lär ju inte bli så mycket bättre bara för att jag ligger still heller? Det var ju för att jag har ont när jag pratar, sväljer osv som jag stannade hemma.

Det som är kvar hos mig nu är diskning och dammsugning - det jobbigaste. Jag orkar verkligen inte göra något av det just nu, speciellt inte dammsuga för min dammsugare är ju pajj. Eller aa av och på-knappen funkar inte och det är jobbigt. Haha. Ska skaffa en ny vid löningen I think.

Jag satte igång tvättmaskinen också när jag var inne med all min smuts, men mamma hade redan fyllt den så jag var snäll att låta det vara kvar och sätta på det först. Hon vart förvånad när jag sa det;) Så när jag satt igång den sorterade jag mitt eget i tre högar, tog självklart det som mami & papi hade också. Var inne för en stund sen igen då trodde jag att tvätten legat länge färdigen men nej den var inte ens klar då. Sega maskin!

Jag har suttit på ikeas hemsida och inrett min lägenhet, haha. Men jag vill verkligen flytta in i den! Drömma går ju alltid och det har jag verkligen gjort idag. Budgivningen har inte ens börjat ännu men jag tror ändå att chansen är minus att den skulle bli min. Och den som det är visning på idag har inte lika billig månadshyra.. Och inte lika bra utgångspris heller, men den är ju nybyggd. (03)

Nej nu ska jag kolla tvättmaskinen igen. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: nadja

svar: åh tack, ja det har inte vart lätt! och så himla bra att han äntligen får komma hem! :)
ha det bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback