Som sagt, det löser sig

När jag tappat lusten för allt ikväll så hörde Melissa av sig och frågade om jag ville göra henne sällskap, hon var barnvakt åt Mias (hennes syster) tre barn och sen var ju självklart Miranda med! Så när jag varit och köpt det vi skulle avnjuta under kvällen och ätit middag sprang jag upp till höghusen, hem till Mia.

Gud vilken fin lägenhet hon hade, jag har aldrig sett en så fin hyreslägenhet. Allt var så fräscht! Hur som helst så låg redan Moa och Miranda och sov. Jag kom väl runt kvart över sju och vid kvart i åtta fick även Max och Clara gå och lägga sig. Sötungar alltså.

Sen tog vi fram godiset, chipsen och colan och mös ner oss i varsin soffa och satte igång våra käftar:) Jag är så glad att jag lärt känna Melissa, åldersskillnaden känns inte ens! Det är ändå 4 år men det känns aldrig. Vi pratade om allt mellan himmel och gjord..

Vi hann med en hel del tjatter och skratt under tiden jag var där, vi kollade lite smått på let's dance och sen på en mordfilm, fyfan vad lättskrämda vi är:) Haha. Sen blev klockan mycket och eftersom min mami lovat att möta mig när jag skulle hem kände jag att det var bäst att ringa då.

Så nu ligger jag i min säng med nyborstade tänder och avsminkad. Superskönt. Min kropp är helt slut!

Ska kolla lite till på teven sen ska jag sova, förhoppningsvis ska jag sova jätteskönt och inte drömma men efter den här kvällen är jag rätt säker på att jag kommer att drömma mina hemska drömmar.. Skit.

Imorgon blir det ikea med mams och paps och sen har Andreas match och efter den blir det hem till mig för att äta middag med familjen och sen ska nog älsk börja med lite jobb där inne i huset.

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback