Suddigt..

Mina ögon är kaos just nu, jag ser knappt något.. Jag måste verkligen anstränga mig för att se vad jag kollar på på tv och samma med datorn. Jag antar att det har att göra med att jag är helt utmattad!

När jag satt och skulle vila ringde mami mig och bad mig komma ner till centrum. Okej tänkte jag, varför inte. Vi gick raka vägen in på Din sko och ut därifrån kom vi med varsitt par:) Sen kila vi in på h&m och där handlade jag en försenad present till Miranda. Det blev en klänning i grått med vita prickar, en vit kofta och vita tights:) Det ska hon få imorgon då jag ska umgås med hennes mor all night (tills jag ska sova om jag säger så då).

När jag sen kom hem såg jag att alla skor jag har är svarta!! Det är fan sad sad sad. Jag har iofs ett par bruna stövlar men dem gick sönder typ andra gången jag använde dem och sen har jag mina Roots i beige/brun färg som är heeelt utslitna på klacken.. Men sen har jag 6 par svarta. Stövlar, vinterskor, boots. Har dessutom svarta ballerina. Sen har jag ju två andra ballerinas men nu var det mest syfte på stövlar (den här säsongen).

Nu sitter jag fortfarande på soffan, eller aa igen kanske man ska säga. Andreas kommer hit om en halvtimme ungefär. Jag vet inte varför han kommer just då och jag vet inte vad vi ska göra.. Antar att vi bara kommer blänga på teven. Fun huuh.

Men nej nu ska jag fixa kläder tills imorgon (som jag gör varje kväll :p) så det är gjort! Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback