TACK THERÉSE!

Som ni förmodligen har märkt så har min blogg blivit världens snyggaste under kvällen, allt det är tack vare min underbara vän Therése (Tess)! Hon är inte bara bäst på att göra hemsidor utan också på att vara "ung mamma", hihi. Tack så hemskt mycket Tess, I love you ♥  hennes blogg; terri.tjejsajten.se

Det blev alltså ingen övernattning hos min älskling ikväll, han skulle jobba imorgon! Jag kände då hellre för att stanna hemma och få sova ostört imorgonbitti eftersom han ska sova här från imorgon.. Istället har jag suttit här vid datorn hela kvällen för att säga om jag var nöjd eller inte till Tess när hon höll på, hihi.

I m o r g o n   ska jag möta Emmi raringen i centrum för att fika och snacka massa skit, det är vi jävligt bra på:) Så jag ska därför ställa min klocka så jag hinner med att duscha och fixa mig i lugn o ro innan jag ska ner dit.

Sen på kvällen ska jag, Andreas, mamma, pappa, brorsan och Somayeh gå och se på Arn:) Jag är fortfarande helt förvånad över att mamma ringde och sa det idag. Mami & papi går aldrig på bio, dem lämnar ens inte huset alls om det inte behövs handlas mat förståss, och nu ska hela familjen (vi som bor i sthlm) gå tillsammans! MYS ♥

Men nu ska jag krypa ner i min säng. Jag har fått världens magvärk:( Hoppas att det beror på att mensen är på väg? Jag brukar få såna här smärtor några eller en dag innan mensen. Det är så mycket lättare att äta p-piller, då vet man ju exakt när man får den där skiten..

GOD NATT gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback