TRE

Jag har suttit och kikat på tres hemsida nu på kvällskvisten. Jag har nämligen kommit på att när jag än flyttar på riktigt, till en egen lägenhet, måste jag ju pröjsa eget bredband. Så jag kom på att dem har ett mobilt som man kan använda närsomhelst och varsomhelst (iprincip) vilket är hur bra som helst med tanke på att jag har en laptop:) Så nu har jag beställt ett sådant. Det kommer kosta 199 kr i månaden! Sjukt bra pris tycker jag!

När jag ändå kikade runt hamnade jag såklart bland mobiler, höömm. Jag och mobiler?! Ja det är något speciellt med oss alltså. Haha. Till saken; sålänge jag kan köpa (innan man står helt på egna ben) och välja ett superbra abonnemang och sen bara lägga till nån ynka krona för en helt ny mobil?! hallå hur kan man inte köpa då? Så jag klickade hem det där perfekta abonnemanget med en svinsnygg & BRA mobil. Jag saknar en grej med den jag har nu - volym! Den har sämsta volymen på musik och sen har faktiskt inte samsung så bra batterilängd heller. Som sagt, nu är den perfekta med extra bra volym och minne på väg hem till mig! Woho.

Men jag ska förmodligen flytta över mitt nuvarande nummer, om det går och beroende på hur lång tid det ska ta! Annars får jag självklart byta och det spelar mig ingen roll igentligen.

Jag ska byta om, borsta tänderna och krypa ner i sängen nu strax:) Andreas har sen träning så jag lär inte höra ifrån honom förrän närmre tio, om jag är vaken då (är jag säkert med tanke på mina sov-vanor numera). Imorgon börjar jag redan 7 så det blir en tuff morgon. Haha. Ska även få träffa nya chefen på riktigt imorgon! Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback