Tröstshopping is the best

Idag på jobbet när det blev för mycket för min hals så satte jag mig ner vid datorn (jag hade lite rast kvar faktiskt) och klickade hem en hel del grejer. Mamma sa till mig i typ förrgår att jag har förbud att shoppa mer nu för det är ju (o)lyckligtvis hon som betalar det jag köper från internet, haha. Nu råkade jag klicka hem för 1900 eller mer? Oops. Men jag ska faktiskt kolla om jag kan ta bort något onödigt.. Finns det något onödigt?

Sen fick jag även besked om att lägenheten inte blev min. Budgivningen gick upp för högt för oss, tyvärr. Men jag hade ju räknat med det så.. Som tur i oturen har nu min mor och far bestämt sig för att göra ordning huset och sälja:) Dem ska istället ha en hyresrätt eftersom dem har landet också. Det gör också att vi kan gå upp i pris på lägenhet åt mig! Woho. Så jag ska kika som attan nu på både ettor och tvåor för mami vill flytta redan innan sommaren. Snabba puckar.. Sen är det ju en annan femma att det kanske inte alls går att flytta så snabbt men.

Efter jobbet ville mami att jag skulle följa med henne till centrum. Där blev det först en fika, årets första semla:) YUMM. Sen kila vi in på lindex och där inne hittade jag två tunikor/klänningar och trosor som jag fick av min snälla mor. Vi köpte även lite kläder åt Wilde / Milton (dem har ju inte bestämt sig riktigt..) som för övrigt verkar vara på väg ut nu? Syrran hade fått starkare värkar idag än vad hon haft tidigare så hon ringde mamsen och sa att det nog var dags snart, haha. Men sen har vi inte hört något så det var nog inte det ändå..

Sen gick vi in på din sko där jag blev ett par stövlar rikare? Dem har mellanhögt skaft och kilklack, supersnygga. Thanks mami<3 Så tröstshopping för fulla muggar har vi haft idag. Haha. Nej men livet är ju på topp! Sen hade vi tur att pappa var på väg hem så vi fick åka bilen hem.

När jag kom hem gjorde jag inbjudningarna till min 20års dag:) Jag fick iaf knappa och klicka men mami bestämde så gott som vad som skulle stå.. Haha. Sen tog jag en snabbdusch och nu sitter jag här.

Jag har världens jobbigaste huvudvärk:( Halsen är lite bättre än igår iaf.. Andreas kommer och hämtar mig om en halvtimme typ så då blir det hem och sova hos honom. Mys. Imorgon ska vi äta middag och spendera natten hos mig!

nattinatti då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback