Trötter här

Guuud så trött jag är. Jag ska försöka somna en timme eller så.

Melissa kom vid tolv typ och dem gick inte förrän ett, vi pratade, åt lunch och kollade på massa kort:) Andreas åkte nästan precis när hon kom också. Han skulle hem innan samlingen. Jag är alldeles för seg o trött för att glo på hans match iaf så jag stannar hemma.

Vi kom hem hit vid elva igår. Det var jättetrevlig hos C&M och T:) Det blev pizza till middag, hamburgare för min del. Sen var det full fart hela kvällen, innan maten hade Tilda och Miranda badat i typ en timme. Helt sjukt vad dem hade roligt! Sen åkte Andreas till sin träning och jag o C åkte o köpte godis och sånt. Medans vi kolla på Lets dance fick M & T springa omkring i pyamas, dem lekte på massor och dansade lite då och då. Haha. Det går inte att beskriva hur jävla söta dem är tillsammans!

Vid nio la Micke Tilda och Miranda höll på att somna hon med, men hon höll sig vaken hela tiden enda tills hon låg i min säng här hemma. Helt otroligt att hon orkade! Sen bäddade jag bäddsoffan åt Andreas för det skulle bli för trångt att sova alla tre i sängen o det var elakt att flytta henne när hon väl fick somna :p

Imorse väckte M mig redan halv nio och jag kunde absolut inte somna om:( Det gjorde hon den rackarn. Haha, väckte mig sen somna hon om själv. Då hoppa jag in i duschen och städa lite iaf. Sen vaknade hon och lite senare vaknade även Andreas. Efter frukosten gick vi in till huset.

Ikväll blir det middag här hemma, vi ska fira min älskade bror som är färdigutbildad civilekonom nu:) Grattis brorsan och bra jobbat! Jag är stolt över dig - på riktigt. Sen får vi se om vi sover här eller hos A. Antar att det blir här eftersom dem ska lägga golv ikväll/imorgon men Andreas vill samtidigt sova hemma eftersom han typ alltid är här på helgerna. vi får se hur det blir ikväll.

Hejsvejs (god natt)

EN VECKA KVAR TILL MIN 20 ÅRS DAG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback