Two days left ;)

Ja herregud, nu är det clooooose. Om två dygn är jag ingen tonåring längre, maha. Mami var o hämta nyckeln och betalade idag:) Imorgon ska vi handla maten och allt det andra. Bolaget ska jag minsann gå på själv på lördag;D
Nära nära nu.

Miranda fick stanna kvar här hemma imorse när jag gick i spöregnet, hela jag var dygnsur när jag kom fram. Hade på mig min nya jeanskjol och den var typ helt blöt eftersom jackan slutade lite ovanför den så allt rinner lixom dit.. Kulkul. Mami tog med sig M och dem kom väl kvart i sju.

Efter lunchen mötte jag och de fyra finska barnen upp Melissa (Mirandas mamma) så rörde vi oss ner mot centrum:) Vi kom fram en halvtimme för tidigt men då hann dem springa omkring lite och äta lite kakor, hihi. Teatern var nog bra?! Jag fattade ju såklart noll. Noll noll noll. Och så är jag grymt trött på finska språket nu;) Men Melissa sa att det handlade om att man först är bebis och sen blir stor, och det visade hon som spelade teatern med olika dockor. Aaa barnen skratta iaf en hel del så den var nog bra;D

Kom tillbaka till dagis halv tre. Då släppte jag bara av barnen och tog min väska innan jag kila ner till centrum! Sandra hade ingen bokning innan så kvart i började hon med mig, hon tog bara topparna eftersom jag inte vill ha kortare hår. Nästa gång ska vi även färga håret, lite roligt sådär. Appropå färg så är mitt hår typ rödbrunt nu, jag är iaf supernöjd med gårdagens färgning:)

Nu sitter jag i min soffa och poppar musik. Woooho. Längtar som jag vet inte vad tills på lördag! Men även till imorgon då det äntligen är LÖN! Hoppas jag hittar någon fin klänning o svarta pumps (vet vilka jag vill ha, hoppas bara dem är lika fina i butiken). Sen kommer mina naglar vara snyggast när jag åker ifrån Daniela:)
 Ge mig imorgon nu. Och lördag!

Nu ska jag pyssla lite med allt möjligt. Kanske ska till replokalen ikväll och lyssna när dem repar och berätta hur jag tänkt mig kvällen på lördag:) Cool.

Ciaaooo

Kommentarer
Postat av: Linda

ska du flytta hemifrån?

Postat av: Elin

Ja så småningom :) vi ska sälja huset först så vi får pengar att köpa en lägenhet åt mig för..

2008-01-24 @ 17:11:21
URL: http://el1ns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback