Ugly Elin

Haha, jag är helt jävla otrolig! Jag stängde av filmen halv två men lyckades inte somna förrän halv fem :O Det är inte okej! Jag låg och vände o vred på mig i tre jävla timmar, tänkte på alldeles för mycket också.

Jag skulle gå upp 10 idag men när klockan ringde ville jag sova femton timmar till (typ iaf) så jag ställde om den på 10.30, när den ringde då flög jag upp för jag fick för mig att jag försovit mig. AAHH. Och inte nog med sovproblemen så ser jag ut som hej-kom-och-hjälp-mig idag! Mina ögon ser helt fucked up ut!

Kul dag. Här kommer ugly Elin, wiieeho!

Har suttit inne hos mami & papi en stund sen jag kommit ur duschen och vaknat till lite. Vi disskuterade en hel del, mer om det ena och det andra. Nu håller jag tummarna för the bank;) Tänk om, tänk om om om om..

Nu är också lokalen bokad för min 20års fest, på min födelsedag självklart, som är om 23 dagar! Nu börjar jag verkligen bli gammal! Haha. Det ska bli otroligt roligt, synd bara att syrran & Jakob inte kan komma upp, men bättre att få en systerson än att dem är med och firar, absolut:)

Nej om man ska ta och stoppa i sig en smörgås innan håret ska fönas och plattas.. Sminkningen är redan klar, tack och lov. Iofs använder ju jag alltid bara mascara och rouge så det tar ju inte speciellt lång tid men iaf;)

peeeace & loooove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback