Världens bästa födelsedag!

Min gårdag var så grym!

När jag och Andreas kom fram till skärholmen gick jag direkt till bolaget =D Jag fick självklart visa legg och hon gratta mig och fråga hur jag skulle fira resten av dagen, en riktigt trevlig dam. Sen när jag kom ut därifrån stog A o vänta för han fick inte gå med in för mig. Maha. Så han fick ta kassen och så kila han till bilen med den medans jag tog ut pengar.

Sen köpte vi varsin korthållare eller vad man säger, min är rosa:) Hans hade plastfickor i, värsta bra. Efter det gick jag in på h&m o bytte mina strumpbyxor. Sen åt vi lunch och sen skulle jag bli sminkad. Det var det bästa jag har gjort tror jag:) Hon var grymt duktig och det blev såååå snyggt. Hihi. För pengarna tog jag en foundation, concealer och en pensel till den. Fick ändå lägga till 200 då - så jävla dyrt ju. Fast det är ju bra smink och dessutom så har jag aldrig använt varken concealer eller foundation förut så det var det verkligen värt:)

När jag kom hem (Sandra hade bokning) bytte jag om och sen fixade jag håret lite snabbt. Tog typ tio minuter efter att jag var klar tills papi kom o hämta mig o mamsen. När vi kom upp till folkets väntade Cämi där:) Då var det lite stressigt men jag hann med allt tack vare hennes hjälp.

Jag fick så sjukt fina presenter:) Av mami o papi, farfar och syrran & Jakob fick jag pengar, av Andreas fick jag presentkort på Guldfynd, av Cämi fick jag halsband med matchande örhängen och en Naomi Campbell parfym, av Emmi och Johanna fick jag en Cafe Opera drinkbok och av Emmi fick jag även en liten snusksak, av "grannfamiljerna" fick jag presentkort på Hemtex och H&M, av faster o man fick jag presentkort på Åhlens, av kusinerna och Emma fick jag presentkort på Gina. Av Marie, Hasse, Camilla, Micke & Tilda fick jag en flyttkartong med allt man kan tänka sig i; kokbok, bakform, tallrikar, skålar, potatisskalare, pizzaskärare, slickepott, kökshanddukar, grytlappar, servetter och jag vet inte vad mer. Det var jättemycket saker=D Av Gittan & Janne (Andreas mormor & morfar) fick jag 6 st vinglas, av Werre & Carola (Andreas morbror och tjej) fick jag två vinflaskor och en mosserande vin, av Tomi & Tilda fick jag 4 st martini glas, drinkpinnar och hjärt-isbitar, av Sandra och Daniella fick jag två badlakan och en liten mosserande vin flaska. Sen fick jag även blommor och kort av alla underbara människor som kom och gjorde min födelsedag till den bästa:)

Allting var perfekt hela tiden. Pappa och dom ägde! Dom sjöng ja må hon leva två ggr, haha. Grymt med trummor till också. Och min syssling sjöng sin låt två ggr:D Så jävla bäst! Sen sist av allt fick jag gå upp och sjunga den medans papi och co spelade till:D Haha. Jag vill inte veta hur hemskt det lät men sjukt roligt var det iaf! Det var toppen! Allt var toppen! Jag röjde dansgolvet med kussifinerna, haha. Alla röjde på dansgolvet, 18 år och uppåt:)

Kvart över elva kom en taxi som Daniella och Sandra beställt, vi åkte ner till tbs (alla ungdomarna plus syssling) och där inne var det en hel del människor:) Jag vet inte hur många ggr jag blev grattad men jag lyckades även få i mig lite för mycket på för kort tid där så jag och Andreas åkte hem redan vid kvart över ett med mami & papi. Sen fick jag en natt som jag förtjäna;) Men nu mår jag nästan helt okej igen. (fick ställa in barngympan dock) Haha.

Tack tack tack för världens bästa födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback