Vi bjuder på oss själva

Det är ju exakt det man ska göra, bjuda på sig själv! Men sen när man väl gör det så finns det en himla massa idioter som tycker att man är extremt töntig, nördig, muppig osv.. Bara för att.

Hur som helst, när vi var på Coloseum i lördags så hade jag min kamera med, blev dock inte så många bilder eftersom man lätt glömmer bort den och min kamera har ju ett virus, haha. Tog endast ett fåtal och mestadels på mig och Emmi. Och bara för att jag älskar oss så jävla mycket och för att jag skiter i vad andra tycker så ska jag lägga upp tre bilder här:)


  
Det här är vi, min Emmi och jag.
På väg till Coloseum och när vi är där och har druckit en del.. 

Vi är helt underbara I know :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aahahaha, skönaste :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback