Welcome new year!

Igår var jag alldeles för seg för att ens orka trycka på tangenterna.. Istället åt vi otrolig god bakis-mat som blev hamburgertallrik för min del (och pizza för älsklings). Den åt vi tillsammans med Camilla, Micke & Tilda hos dem. Efter maten kollade vi på Evan den allsmäktige, helt okej movie.

Efter filmen åkte vi hem till älsk och där låg vi på soffan i hans rum hela kvällen lång, framför hans nya tv:) Han köpte en likadan som mig på nyårsafton. Vi kollade på en hel del och jag halvsov väl igenom det mesta.. Haha.

Till Nyårsafton; Middagen här var supermysig. Vi hade jättetrevligt hela tiden och hann med DJ spelet, singstar och även dansmattan innan vi åkte mot rönninge och Rådbjer. Som tur var hade vi vår egen taxichaufför under kvällen - Micke. Vi anlände hos familjen R vid tiotiden och då var det endast ett gäng grabbar där.

Det var inte så partystämning just då men efter en timme hade det rullat in en hel del folk, mest tjejer och alla hade fått i sig lite mer dricka så partyt var helt igång! Jag skötte såklart musiken en stund av kvällen;) Sen vid tolv stog vi ute och kollade på alla fyrverkerier och jag hade fullt upp med att akta mig, folk sköt ju helt galet på hans tomt! Fylla och raketer är inte bra.

Sen någonstans där försvann T & T hem utan att säga till (trååååkmånsar!). Jag hade iaf fullt upp i dansrummet med en massa folk så jag märkte inget förrän en halvtimme efter (?) när min älskling kom upp och sa det.. Haha. Hur som helst så fortsatte jag där inne tills vi skulle röra oss mot tbs.

När vi sen väl satt i bilen släppte vi av dem som skulle dit och fick skjutts hela vägen hem istället, jag tycker det var ett bra beslut av oss även om jag kunde festat vidare;) Väl hemma åt vi rester från middagen och satt o prata igenom hela kvällen typ - riktigt mys! Sen somnade vi väl någon gång runt tretiden, skönt.

Idag vaknade jag halv tolv hos älsk. Han var redan vaken då, haha. Vi åt frukost sen la jag mig på sängen igen. När han städat ordning i sina rum åkte vi till willys där jag skulle handla hem lite mat. När vi kom hem till mig åt vi lite lunch och sen har vi bara kollat på teve. Riktigt jävla slappt!

Nu har han åkt hemåt och jag sitter här lika seg som varje dag under min ledighet. Antingen så åker jag med honom hem efter hans träning eller så stannar jag här hemma och är för mig själv. Det beror mest på om han ska jobba eller inte imorgon :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback