40års fest

Jaha, ännu en helg bakom sig då.

Lördagen blev en helkul kväll:D Vi åkte upp till Sean och korkade upp, satte oss på uteplatsen med lite lagom hög musik och snacka gärnet. Efter en stund började hans telefon att ringa o ringa, sen kom det ett gäng med grabbar, och några småtjejer joinade oss! Jag och Linda flippa efter något glas för mycket? HAHA. Vi dansa järnet i Seanis säng och sen vid ett-tiden ville alla till tbs (eller aa dem flesta som inte ville hem) så vi tog en taxi ner och väl nere gick jag hem till mig o lämna av min fulla pojkvän som redan spytt ett antal gånger innan jag kila in på tbs jag med:) Där inne blev det röj på dansgolvet den halvimmen som var kvar tills stängning!

När dem stängde kilade jag o Lindisen hem till mig och där stog maten serverad, min älskling som var pruttfull och mådde bajs hade ställt sig o lagat mat som han dukat fram åt oss så vi bara kunde äta när vi kom hem, haha. Själv låg han helt totaldäckad i sängen  så ingen mat för hans del blev det. Men vi åt iaf:D

Efter att vi vaknat igår kände både jag o älskling att det inte skulle bli någon alkohol på gårdagens 40års fest vi skulle på. Men vi tog inte med bilen iaf så när vi väl kom dit tog vi lite cola och sen började paps och dem att spela innan maten serverades. Efter maten blev det dock så att både jag o älskling satt med varsina alkoholhaltiga drycker i våra händer;) Haha. Sen körde vi på lika hårt som vanligt och hade skitkul hela kvällen!

Massa dans blev det för min del:) Och en och annan rolig konversation, haha. Martin (som hade festen) fick bland mycket annat en vattenpipa i present som vi satte igång så jag satt en hel del vid den också och rökte som fan. herregud ja. Jag vill inte ens veta hur ful jag var:D Och full..

Tio i fyra bestämde vi oss för att gå hemåt då det bara var vi och festfixarna kvar, plus en familj;D Haha. Så jag o älskling kom innanför dörren här hos mig halv fem imorse! Så den här dagen har varit SEG vill jag lova, han sover fortfarande:P Men han har spytt lite då och då också så lite vaken har han ju varit. Moahaha.

Tur att jag tog ledigt idag så jag kunde vara met hela natten för det var verkligen sjukt roligt. Men det känns konstigt att det är måndag idag måste jag säga, det lixom söndag i mitt huvud. Aja, nu är det 4 arbetsdagar kvar innan tre veckors semester:D

En grym 40års fest måste jag säga:D Hoppas att det blir något snart igen, kräftskiva lär ju bli iaf och då ska jag med för dem här människorna är bäst. Bilder lägger jag upp på pixboxen;
el1ns.pixbox.se. Både från lördag & söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback