Checklista

Jag har hållt/ska hålla mig till en checklista idag. haha.

- ringa skatteverket o beställa papper för kontoanmälan

- ringa läkaren o boka tid (dem skulle ringa upp?)

- tömma kameran på alla bilder o lägga upp dem

- handla

- vika in ren tvätt

- stryka

- laga ugnspannkaka

- kolla danmark, priser och sådant till semestern.


Det där med bilderna har jag löst genom att bli medlem på pixbox.se. grymt bra! Så kan jag slänga in alla bilder där varje gång så när jag har lust o ork kan jag bjussa på en del av dem i bloggen eller på f-book:) Håller just nu på med bilderna från Olles kalas i lördags som blir mitt första album. Ska sen fylla på så fort jag har tid och ork. 

el1ns.pixbox.se

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback