Helgen då

Fredagen tog jag o älskling det lugnt på, vi lagade en jättegod middag som vi åt på hans uteplats:) När vi ätit klart åkte vi hem till hans mami & papi som var barnvakt åt Tilda. Efter en stund där var vi på väg till bilen men då mötte vi Olle så vi passa på att kolla in hans & Johannas lägenhet, skitfin:D Sen åkte vi o plocka upp Melissa och ner till gula villan där hon köpte godis och sen all the way back till Andreas lägenhet.

Då tyckte jag att vi skulle ut o promenera så vi tre gick en prommis ner till parkhem, förbi Emmis house där hon, Sofie, Linda o Ange hade vinkväll:) Efter en stund där promnerade vi till centrum o lämna av M vid tåget och sen promenerade vi vidare hem till älskling igen. Mysigt.

I lördags var vi ute på sjön hela dagen med Markus & pappa Lundberg:D hihi. Mackan åkte vattenskidor o wakeboard men varken jag eller A vågade testa på det då så vi kollade bara o njöt av båtturen. Sen åkte vi ut till ekerö och åt glass där som pappa L bjöd på:) Sen tillbaka till båtplatsen, råkade inträffa en mindre kul grej när vi åkte tillbaka men hoppas att poliserna kunde ta den jäveln, om inte då så snart! Och tur för honom att min mobil klarade sig..

När vi kom hem gjorde vi oss i ordning inför kvällen. Älskling hjälpte mig o städa lite innan Emmi kom. Sen kom Johanni lite efter så hon fick fixa mitt hår som vanligt:) Sen inväntade vi dem andra som kom efter en stund, Tomi, Tilda och Mackan. Kvart i sex åkte älskling iväg med T, T och M. Sen kom han och Olle tillbaka så lämna älskling sin bil så hoppa vi fyra in i Olles och åkte iväg till honom för att ha en underbar kväll!

Det var dags för Olles och Johans 20/18 års middag, jättetrevligt. Deras mamma var grym i köket och vi (19 stycken) behövde inte ens gå för att hämta maten utan hon serverade allt hela tiden och så fort det tog slut kom hon med mera, gymt god mat och riktigt fint. Massa alkohol bjöds det på också och sen hade Olle bränt grymmaste cdskivorna. Tyvärr så mådde ju inte jag speciellt bra och åt fortfarande alvedon var tredje timme så jag mådde helkonstigt av blandningen en stund i början men sen blev det bättre och bättre.. Halv elva kom tre taxibilar som körde oss till tbs.

Där var det segt till en början men sen blev det GRYMT. Typ halv två orkade jag verkligen inte mer, då hade alvedonen slutat värka och jag vågade knappt ta en till då så vi gick hemåt, Emmi & Johanni följde med oss hem och sov. J somna rätt snabbt efter att vi ätit med vi andra låg vakna till närmre fyratiden.

Igår när vi vakna skulle jag o älskling till mina päron, sen vad som hände och skedde har jag skrivit.. Vi blev kvar hos mig inatt. När vi kom hem från sjukan o allt så orkade ingen av oss göra så mycket så jag gick o köpte pizza till oss medans älskling plockade ordning lite.

Sen när vi ätit fick jag sova en timme innan A väckte mig o ville göra något, haha. Jag gav massa förslag men nej då var han trött igen och ville bara hyra film så vi åkte och hyrde film sen åkte vi hem o kollade på den, eller han gjorde;) När den tog slut åkte vi tillbaka o hyrde en till film, haha. Då kollade jag också på den, loveless in LA.

Sen fick min baby lite massage innan vi skulle sova:) Imorse när hans klocka ringde gjorde jag frukost åt honom sen sjukanmälde jag mig o somna om. Sen ringde han o väckte mig halv tio men jag somnade om när vi lagt på igen och sov till elva!

tack.för.en.bra.helg.trots.halsfluss;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback