Det kallar jag kärlek.

I lördags när vi satt i taxin på väg till tbs satt min älskling där fram med chauffören och skötte radion så kom Curly sue. Då lutade han sig bakåt och tog tag i min hand så sjöng han, sådär löjligt kanske men det var verkligen fint!

Your smile is heavenly
I don't deserve all the love that your giving to me
Your touch makes it hard to breathe
the shiver's around me now, you're so fine

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

När han kom till den här biten kändes det mest. Speciellt när han efter ha sjungit "I don't deserve all the love that your giving to me" säger Det är fan sant! Det var svårt att hålla tårarna tillbaka. Det blev så djupt.. Nu älskar jag låten ännu mer än förut och lyssnar på den om och om igen, o tänker på hans sång i taxin och hans blick.

Världens finaste kille. Och han är bara min. Jag är verkligen lyckligt lottad.

  

Kärlek.kärlek.kärlek.kärlek.kärlek.

Kommentarer
Postat av: evelina

GULLIGA ni är då!



jag väntar bara på att din mage ska växa nu:P

Postat av: elin

haha då får du vänta länge ;)

2008-07-09 @ 13:11:23
URL: http://el1ns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback