Done and done

Jag höll på med tvätten till halv tio :O Helt sjukt vad tid det tar.. Men nu har jag iaf ingen smuts plus att jag hann att torktumla en del också i den nya fina torktumlaren som vi fått i vår tvättstuga nu:) Den var superfin och bra.

Mitt i tvättandet passa jag på att duscha och rensa sängen på lakan. Så nu ligger jag nyduschad i en helt nybäddad säng, det är ju bland det skönaste som finns! Har haft mitt fönster öppet också hela tiden så att det skulle vädras lite men ändå inte komma in massa äckliga kryp som det gör när balkongdörren är öppen. Och jo det känns faktiskt fräschare! Om inte det så luktar det iaf nytvättat för den tvätt jag inte tumlade hänger på en ställning här en bit ifrån mig;)

Jag avslutade min duktigakväll med en bit brownie & vispgrädde framför sista biten av pussycat dolls 2. Såg nästan hela programmet men då höll jag på med tvätten så hängde jag inte upp något sprang jag upp eller ner från/till tvättstugan.. Men sista biten kunde jag iaf se helt och hållet och avnjuta godsak till också. Lyx.

Nu ska jag försöka sova så snart som möjligt. I need that. Imorgon är det jobb till 17 sen ska jag hem och äta någon middag och sen blir det en sväng till ikea med min A <3

ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback