Härliga, älskade, Tyringe

Ja nu befinner jag mig där jag trivs som bäst, hos syster i Skåne:) Tyringe är så himla mysigt och alla är så goa och glada mot varann. Jag älskar verkligen att komma hit. Vi åkte hemifrån mig kvart i elva igår kväll, sen körde älskling non-stop och vi var framme här kvart över tre imorse :O Brukar ta minst fem timmar men för oss tog det alltså bara fyra och en halv! Det var knappt några bilar och vi låg väl i 120-130 i stort sett hela vägen! :P Jag lyckades somna fast jag lovat att jag inte skulle det också, attans, men sov bara i 30 minuter så det var inte så farligt o älskling sa att det var lugnt;)

Imorse vaknade jag åtta :/ Gick upp o ner flera ggr för att höra o se om Milton vaknat ännu så vi kunde gosa, haha. Vid nio var dem vakna där uppe iaf så då la jag mig med dem o gosa gärnet med min underbara systerson:) Nu är han en stor klump! 6 månader nu den 31 juli blir han också, ja tiden går verkligen snabbt.

Idag har vi mest tagit det lugnt, gick en prommis på förmiddagen till affären och sen förbi Pierre & Leona och hälsa på. Leona är jättetjockis nu för bebisen ska komma nu i augusti, kul! Pierre jobbade men vi ska nog åka förbi hans bilfirma snart o kolla runt lite för skojs skull, älskling är lite nyfiken :P

Vid ett åkte jag o A in till hässleholm för o kolla lite i affärer, i värmen :S haha. Jag fick med mig ett par shorts från vero moda för ynka 100 kr och ett par flip flop från bondelid också dem för ynka 100 kr. Grymt bra! Köpte även ett linne på vero moda men det tog syster så fort hon såg det för jag skulle minsann behöva xs sa hon, men det fanns inte så jag hade köpt s och det passade henne bättre sa hon så jaa jag bjöd väl på den 50lappen då;D

Imorgon blir det havet all day long :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback