Helmys

Gårkvällen blev helmysig:) Vi åkte in till söder och gick och åt på en restaurang vid namn Stekpannan! Där åt jag med älskling och hans morbror, mormor och mamma förra året när det var midnattsloppet eller om det var förrförra. Hur som helst så är den restaurangen supermysig och dem har sjukt bra mat som inte kostar alltför mycket.

Jag tog grillad entrecote med potatisgrattäng:) Älskling och hans päron tog exakt samma, grillmix med pommes och en staropramen. haha. Efter maten promenerade vi vidare runt en himla bit och satte oss på helenes krog där vi tog varsin dricka:) Efter den och massa prat promenerade vi mot södra station igen men innan vi kila till tåget satte vi oss på ett till ställe och tog ännu en dricka! Kvällen vart verkligen mysig och min älskling är bäst.

När vi kom till tumba var alla jättekissnödiga, haha, så vi kilade till mig och köade till toan;) När alla var klara hade M&H precis missat sin buss som dem skulle ta hemåt så älskling bjöd på öl här hemma hos mig så vi satt ute och pratade en del medans den dracks upp. När dem sen kilade gick vi ner till centrum o köpte cigg och hem igen.

Vi kollade på Dödligt vapen 3 (det vi hann se) och efter den somnade vi rätt snabbt båda två.
 
Idag vaknade vi halv ett :O Så jävla skönt att ha sovit ut!! När vi vaknat kollade vi på so you think you can dance och åt frulle. Sen packade jag ihop lite saker, klädde på mig och sådär så åkte vi iväg till bauhaus! Där köpte A en list så åkte vi hem till honom o lämna den och hämta saker åt honom.

Sen blev det förbi willys o handla lite åt mami & papi och sen upp till dem på middag:) När vi ätit klart gosa vi lite med Flisan som för en gångs skull var jättemysig! Sen snacka vi massor om morgondagen innan vi åkte igen. Fick med mig en box vin av mami också <3 Vi åkte hem till mig och nu sitter vi här!

Jag ska börja fixa mig inför kvällen strax och lägga in lite nya låtar på ipoden tänkte jag! Vid sjutiden ska vi röra oss mot Sean, med Linda:) Där blir det skitsnack och dricka hela kvällen och även lite party kanske? Trevligt ska det bli.

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback