Ingen ork

Jag orkar inte tvätta idag:( Buuuhuu. Jag vill verkligen inte. Men ska ju ändå bara sitta hemma så då kan jag lika gärna köra dem där maskinerna så jag har det gjort och slipper bli bunden någon mer kväll.

Får väl tänka på helgen istället. Blir nog bio på fredag med älskling, på lördag blir det lite party med Linda och på söndag 40års fest:D Så jag får väl stå där nere i tvättstugan och tänka framåt. Haha. Helgen blir grym.


Något annat som får mig att skratta är att kolla på den här bilden.



Sofia tyckte det var skitroligt när jag sa jalla min bralla till våra syriankompisar.. Hon ramlade i backen av allt skratt (och alkohol probably) På konferensen med jobbet i början av juni :)

hahaha. ibland älskar jag min humor mer än allt;D Nu kan jag tvätta lite med glädje iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback