Inget ikea

Det blidde inget ikeabesök idag. När jag slutade jobbet kl 17 tog jag en promenad hemåt och när jag kom innanför dörren låg min A på soffan och slappa sig. Jag hade totalt glömt bort att ta fram någon middag så det fick bli köttbullar & mackaroner! När vi ätit kolla vi massa på tv och mina ögon klara sig knappt öppna, la mig i sängen och somna såklart.

Vet inte hur länge jag sov men kände mig iaf pigg när jag blev väckt av min käre pojkvän som ville retas! Så vi fightades en stund innan det spåra som varje gång, haha. Den här gången var det för att jag skrek för högt (fönstret är öppet) och han typ fick min lilltå ur led :p Gjorde verkligen bajsont så det är klart man skriker.. Men då la vi ner;)

Nu ska han snart åka till huddinge för att hämta sina pengar för jobbet han gjort kvällstid. Jag är alldeles för lat för att följa med för han ska hem till sig sen och jag orkar inte gå upp så tidigt imorgon, börjar 7 och då får jag sova en halvtimme längre om jag sover hemma;) Och ja det spelar extra stor roll när jag varit sjuk en vecka och då sovit till tolv varje dag! Anyhow så överlever vi ändå.

Imorgon blir det antingen bio eller bara hemmachill. Så trötta som vi båda är efter en arbetsdag blir det inte roligare än så;P Latmaskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback