Middagen

Igår åkte ju jag o Andreas hem till Olle & Johanna:) Dem hade fått det jättefint i sin lägenhet och verkligen inrett den fint. Både jag o A vart väl ganska så sugna på att skaffa större vi med, iaf en tvåa sa vi men det kanske är lika bra att kolla på en trea direkt då om vi ändå ska flytta ihop? En etta är iaf för litet att flytta ihop till och han vill inte bo i tullinge längre heller.

Men det är inte direkt så att det här kommer att hända o ske nu, vi båda har ju precis flyttat i stort sett, men vi kommer nu iaf kanske att börja kolla och räkna på olika lägenheter om vi skulle hitta något intressant! Sen får vi väl se var tiden tar oss! Men att bo i en tvåa eller trea i segersjö vore himla mys, speciellt i närheten av O&J så vi kan umgås ännu mer;)

Men nu tillbaks till ämnet.. Jag & Johanna fixade ordning salladen och potatisen medans grabbarna grillade köttet ute på balkongen i deras elgrill:) Middagen blev jättegod och vi hade verkligen supertrevligt. Efter maten gick vi ut med Gibson som var på besök, Johannas familjs hund, han var riktigt cool och J&G visade lite agility för oss:) Sen satte vi oss i vardagsrummet och satt där o snackade på tills dem skulle ha kaffe, då satte vi oss i köket igen.

I köket blev det kaffe, cola, godis, chips och jag vet inte vad. Klockan den gick också och jag skulle upp i tid imorse så vid tio var vi tvugna att säga hejdå fasstän vi mer än gärna suttit kvar hela natten med dem och pratat & myst. Men vi tar väl igen det antingen i helgen eller slutet av v31, ute på mitt land:) Det blir BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback