Nytt och fräscht

Jag kunde inte hålla tassarna borta från redigeraren, stilmallen. Min kära kompis Tess som fixar min blogg så snygg är ute på vift så jag bytte bara så länge, tills hon kan komma hem och fixa till den sådär snyggt;) hihi. Var så trött på den mörka färgen och sen är det alltid kul med förändring.

Första jobbdagen på en vecka typ.. Skönt att vara tillbaka! Dock så tog det så mycket på mina krafter så att när jag kom hem tjugo i tre somnade jag direkt och sov till halv fem :O haha. Så jävla skönt.  Imorgon jobbar jag till 17 :( Men sen är det en skön fredag (7-15.30) och på måndag är jag ledig, tog semester då eftersom vi ska på 40års fest på söndag:D

När jag vaknat körde jag igång med middag, kycklingfilé med ris och sweet and sour från uncle bens, YUMM. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik på youtube, det är så skönt att bara ta det lungt. Andreas är hemma hos sig och fixar med sin lägenhet men jag orkade inte åka dit efter jobbet så ikväll ska jag sova hos mig och han hos sig. Men det är skönt att vara lite ensam också. Plus att jag ska tvätta hela kvällen, haha.

Nu ska jag faktiskt kolla lite klipp från high school musical (så bra film;D) sen ska jag börja sortera tvätten så jag bara kan springa ner vid sju. ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback