Prinsessa?

Det händer rätt ofta att folk (killar, män, gubbar) som jag inte ens känner kallar mig prinsessa. Visst är det väl sött men egentligen är det ju knäppt. Hur vet dem om jag "är" en prinsessa eller inte? :p I det här fallet var det min granne som sa "min festprinsessa till granne.." så det var ju inte speciellt illa eller konstigt kanske, men iaf. Jag finner detta som rolig sak bara.. wierdo.

Nu ligger jag i sängen igen. Har precis provat lite kläder:) Det blev så att jag följde med min älskling till huddinge för att hämta hans pengar och sen åkte vi tillsammans hit till mig igen, han ångra väl sig eller något. hihi. Och i bilen frågade han; du vill inte gå på restaurang imorgon då? Jovisst sa jag men vet inte riktigt om mitt konto vill samma sak.. Då sa han snabbt att det inte spela någon roll för att han skulle bjuda mig, och hans mor & far:) Det blir mys!

Därav att jag provade kläder, haha. Mitt enda problem nu är skor och väska. Ååh jag hatar att ha ångest! Om jag får sluta tidigare imorgon ska jag kila in på din sko bara för att, vem vet jag kanske hittar dem perfekta skorna? Om inte så får jag ta ett par ur garderoben och det ska nog funka det med.

Nu ska jag borsta min tänder och krypa ner under täcket. nattiinattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback