Restaurangdags!

Imorse när jag var klar för att gå iväg till jobbet kom jag på att det säkerligen skulle gå snabbare om jag använde min cykel som jag äntligen fått hem så istället för att gå eller åka bussen upp till dagiset tog jag min cykel. Det tog tio minuter att cykla dit:) Och då är det bara uppför hela vägen vilket är jävligt jobbigt med tanke på att jag inte tränat på hur länge som helst! Mina ben skakade när jag klev av cykeln, haha.

Hemvägen är ju något skönare, bara glida i stort sett. Tror det tog tre-fem minuter hem. Vi hade bara fem barn kvar vid tolv så jag fick gå redan halv ett idag:D Så jävla skönt. Men jag har inte slappat något alls utan varit igång hela tiden. Gick en snabbis in i affärerna i centrum och kom hem med en väska från Euro sko, skitsnygg:)

Sen dammade, dammsög, diska och plocka jag ordning allt i lägenheten och när jag nästan precis var klar var jag helt blöt av svett :O och då kom älskling. Han frågade om jag hade duschat eller om jag tänkt göra det nu? Haha. Jag hoppa självklart in i duschen direkt och fräscha upp mig ordentligt!

Nu är jag helt klar och vi ska röra oss mot tåget och möta upp Marie & Hasse för att åka in till stan och sätta oss på någon mysig restaurang:)

lägger in bilder ikväll eller imorgon. ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback