SEGT

Nu är klockan över åtta och jag har inte gjort ett skit i stort sett, jo fixat bilderna iofs men annars. Andreas ligger fortfarande i min säng och mår bajs (HAHA). Jag tror helt ärligt att han borde ta det lugnare med alkoholen;) Han har inte ens fått i sig något på hela dagen och hans big mac som jag gick och köpte har han inte ens kunnat smaka på, stackarn! Jag åt upp hela min utan problem och har även smakat lite på hans nu. (matvrak..)

Imorgon börjar jag 8. Jag ska försöka orka mig in i duschen strax så jag slipper det imorgon bitti, då kan jag sova till 7:) Sen cyklar jag upp vid kvart i eller något, skönt. Någon kväll kanske jag sover hos mami&papi också för dem ska bo på landet den här veckan och dem bor ju granne med dagiset vi är på nu;) Får se om det blir redan imorgon?

Har lagt upp bilderna nu så KIKA IN!!!! 
el1ns.pixbox.se

Nej nu ska jag nog ta den där duschen och sen blir det att plocka fram kläder för imorgon. Efter det ska jag lägga mig här på soffan igen och avnjuta några plommon jag köpte när jag var o handla:) mums. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback