"Shit vad trött du ser ut"

Självklart möter man alltid folk när man inte ens vill synas. Ändå bor jag lixom granne med själva centrumhuset och typ sprang över, men nej visst ska man bli "haffad" på vägen då. Tack för den Musse, jag förklarade självklart att jag hade halsfluss och sådär men ändå.

Jag har knappt kommit någon vart med listan trotts att klockan tickat iväg. Förutom att jag varit och handlat. Mitt visakort kom idag också äntligen så nu har jag klippt sönder det gamla äckliga kortet och slängt det i olika soppåsar. Halv fyra ska jag börja med ugnspannkakan, det blir första gången men jag hoppas verkligen att jag lyckas för alla på Andreas jobb vet att han ska äta det och dem ville ha två-tre plåtar dit också (kanske en annan gång ;D) så imorgon lär ju alla glo extra mycket i Andreas låda när det är lunchdags :P Om jag misslyckas får jag försöka en gång till eller något.

Men nu ska jag fortsätta försöka få upp lite bilder i pixboxen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback