Sjuklingar

Jaha, jag fick knappt någon sömn inatt pga min hals. Den svullna igen så gott som helt och hållet så jag grät några skvättar av smärtan till och med:( När klockan ringde imorse var det bara sjukanmälan som gällde och sen försöka somna om igen..

När jag väl somnade sov jag en bra stund sen vaknade jag av att älskling var på väg hemåt, men jag var alldeles för trött och febrig för att orka följa med honom då så han kom och hämtade mig lite senare istället.

Sen jag kom hit har jag sovit i stort sett hela tiden, älskling väckte mig vid halv sex för att jag skulle äta tyckte han. Men det tyckte inte min kropp för jag fick endast i mig en halv köttbulle sen somna jag igen :/ Jag mår verkligen PISS! Hur som helst så svalde jag en alvedon runt hav sju så den dess har jag varit lite pigg iaf och sluppit den värsta smärtan i halsen!

Älskling o jag tog ett lååååååååååångt bad med en supermysig badbomb:) Nu sätter han upp speglarna i hallen så jag passar på att använda hans internet som han äntligen fick idag. Jag tycker det är aningens jobbigt bara för texten är så liten på teven så jag ser knappt vad jag skriver, därav förklaring om jag missat bokstäver hit och dit. Men skönt med internet iaf!

Blir hemma imorgon också eftersom jag inte blivit det minsta bättre.. Så blir nog inte ens jobb på fredag heller:S Hoppas bara det är borta till lördag då vi ska fira Olle, det vill ingen av oss missa!

Nej nu ska jag mysa med min stora kärlek som också är sjuker. bye :)

Kommentarer
Postat av: emmi

hallååå, sjukt seg update!! och bilder från country o ihelgen vill vi ju gärna se och ha :d ihihih.puuuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback