Sjuklingen..

Jaha det blev så att jag stannade hemma ons-fre förra veckan. Älskling var också hemma hela veckan så vi hade sjukstuga, haha. Men jag hade inte mycket till val då jag inte blev bättre och halsen vägrade ge med sig. Jag tog alvedon var tredje timme sen onsdagen till igår! Och i lördags blev det party så då drack jag ju en del alkohol, men jag klarade mig utan några "biverkningar" från att blanda alvedon med alkohol, lucky me.

Iaf så igår när jag o älskling kom upp till mami & papi så bröt jag ihop :/ Jag har varit jättekänslig den här veckan då jag varit sjuk, jag skar upp fingret och börja störtböla fasstän det egentligen inte var någon fara, sen satte jag en alvedon fel i halsen så jag inte fick luft - börja störtböla då med självklart! Men min älskling har varit med mig hela tiden och tröstat mig när jag betett mig som en 4åring, tack babe. Hur som helst så när jag bröt ihop hos mami & papi igår tog det priset, tårarna verkligen sprutade och jag kunde inte stoppa dem, pinsamt..

Vi åkte iaf in till närakuten sen, mami, Andreas o jag. Och där visade det sig att det var en halsfluss! Doktorn tyckte det var korkat av mig att inte komma in tidigare men som jag sa i bilen, när man åker in första dagen blir man ju oftast bara hemskickad för att vila.. Jaja. Fick åka till apoteket o hämta ut pencillin och nu känner jag mig redan bättre:) TACK O LOV!

Skulle ta två dygn att bli bra sa doktorn så jag skulle vara hemma måndag & tisdag. Så på onsdag ska jag äntligen vara tillbaka på jobbet och sen ska jag börja röra på mig i slutet av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback