Skåneskåneskåne

Jag äääääääääälskar våra dagar! Dagen vid havet var helt klart den bästa, det var superbra väder och stranden var så sjukt fin, det såg ut som utomlands på riktigt:) Vi var på hundplatsen där man får bada med sina hundar, typ i mitten av hela den långa stranden. Så Aicha badade med oss lite också. mysmysmys. På kvällen tog vi en promenad runt i tyringe och kollade på husen som är till salu:D Syster & Jakob håller på o övertalar oss att sälja våra lägenheter och köpa ett hus här så vi kan flytta hit o jobba här istället! hihi. Dem husen vi har kollat på är så fina o mysiga, vi är vä lite småsugna;) Synd bara att det är en stor grej att göra, men vem vet vad som händer?

Igår var vi bara hemma här i huset, låg o solade lite på tomten men det är nästan för varmt för det alltså. Iaf när man inte kan svalka sig i någon sjö, pool eller hav. Sen så måste ju lilla Millepille vara i skuggan så det blir ju en hel del där med honom! Han är underbar. Sen igårkväll tog vi en promenad till Ivars och köpte varsin glass, sjukt stora mjukglassar:D Så mumsiga!

Idag har vi också bara varit här i huset. Det är för varmt i solen idag tycker jag :P Men får helt enkelt tänka på att imorgon ligger jag på tylösand och steker & badar med min älskling, Johanna och Olle :D Grymt eller vad. Johanna & Olle kommer inatt vid två kanske. Jag ska snart ta o bära upp alla mina o älsklings saker och bädda ordning åt oss och dem!

Sen ska jag även hinna med att duscha, klä på mig och köra lite bil med min älskling:) Har gjort det till och från affären sen vi kom hit, skitkul och jag är faktiskt inte alls så dålig. Vi måste lämna tillbaka filmen vi hyrde igår och sen ska vi väl köra lite extralångt så jag får köra mer. hihi. Det finns inte ens parkeringsvakter här:D

Imorgon blir det som sagt tylösand och på onsdag åker vi till danmark:D Men blir inget legoland för det tog alldeles för lång tid att köra dit så vi tar en liten roadtrip under dagen bara:) Ska tydligen vara fina stränder där också så det blir väl kanske lite sol&bad, sen mat och så ska vi ju shoppa alkohol! MYS. På torsdag får vi se om det är fint väder eller inte, är det fint blir det nog stranden annars blir det nog lite shopping:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback