Sommar?

Jag har sån ångest. Jag vill utomlands något på min semester, jag vill booooort! Sola, bada o njuta. Främst bli brun. Men jag vet att jag inte kommer komma iväg utomlands så jag får hoppas på att det kan vara lite fint väder nästa vecka då jag äntligen har semester!! Isf ska jag göra allt för att kunna bo i båten ute på landet varje dag så jag kan stekastekasteka. Och bada!

Nästa fredag åker jag och Andreas iväg iaf.. Vi kanske börjar med att stanna till i småland och isf stannar vi till lördagkväll, då kör vi vidare mot Skåne, till syster, Jakob, Milton och Aicha:) Därifrån blir det en tripp till danmark på måndagen isf och sen på onsdagen kör vi hemåt igen! Det är min semesterresa det! Det enda jag har planerat i år. Visst ska det bli roligt att få komma till småland och sen syster och co men jag vill utomlands, utomlands är ändå utomlands. Utomlands är riktig semester!

Men förhoppningsvis kan sverige bjussa på något stekigt väder när jag har min semester så jag isf då kan vara ute på landet, annars blir ju semestern bara bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback