Vilken hit!

Min ugnspannkaka igår blev supersmarrig, och grymt fin! Tyvärr så insåg jag inte förrän vi började äta att det aldrig skulle räcka med den plåten åt min älskling som är väldigt stor i maten.. Så när han ätit upp allt på plåten föruom min pyttebit sprang jag ner till ica och köpte en mjölk för att sen göra en till plåt direkt. Så min älskling fick en hel plåt ugnspannkaka i matlåda idag, haha! Och han skulle absolut inte bjuda någon någonting för han ville ha allt själv, SÖÖÖT.

När vi ätit klart åkte vi o lämna tillbaka filmen innan vi åkte hem till honom. Vi satte på scary movie 4 som vi lånat av Tomi. Vi har även sett I am Legend och Over the edge som också är lånade av just TP;D Grymma filmer det där.

Mitt i filmen kom mami & papi förbi för att papi skulle fixa Andreas lampa i stora rummet, inte konstigt att inte han fick igång den själv eftersom en säkring i själva dimmern gått. Hihi. Bra att papi finns då;) Sen åkte dem igen då kollade vi lite mer på teve och sen skulle vi sova men det gick inge bra utan vi låg och pratade massor om allt för ingen kände sig trött :/ Fast det var ju bara mysigt men ändå.

Nu sitter jag hos mig. Mams & paps hämtade upp mig hos älskling imorse, han ska jobba på extra jobbet idag också så jag orkade inte sitta där själv utan ville hellre hem o pyssla. Har hunnit med att duscha och stryka:) Strax kommer Melissa & Miranda hit, tror det blir en sväng till centrum då för jag behöver kolla lite grejer och sen ska jag köpa lotter för jag vill vinna!

Ska äta middag med Johanna ikväll:) M&M kanske joinar oss också vi får se. Antingen på tbs eller i bistron, we'll see. Sen ska jag bara ta det lugnt hemma framför teven för imorgon ska jag tillbaks till jobbet igen :D Längtar faktiskt!

ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback