What happens in vegas

Idag efter jobbet gick jag hem och satte igång med middag, det blev tärnad kycklingfilé i sweet and sour och ris - suuupersmarrigt! Andreas kom precis när allt var klart! Efter maten åkte vi iväg till Heron city för att kolla bio. Det blev what happens in vegas och den var riktigt bra:D Jag måste hyra/köpa den när den kommer ut på dvd också för det är en sån film jag kan se den om och om igen. hihi.

Och nyss bestämdes det att vi ska hem till Olle & Johanna imorgon:) Vi fick en inbjudan att komma hem till dem och äta lite mat och kanske spela lite spel och det låter ju trevligt så vi tackade självklart ja. Men för min del blir det inte så sent då jag jobbar, tror att både Olle & Johanna också har semester så det är väl bara jag som måste tänka på tiden :p

Nu ska jag kolla lite på Hajen filmen, sen blir det framläggning av kläder och sånt innan det är dags att sova för min del. A lär ju sitta uppe ett bra tag som igår, men v32 kan jag ge igen för då är det jag som har semester o inte han;D

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback