Allsångsdags

Just nu ligger jag i Andreas säng och halvsover, jag fattar inte varför jag är så seg?! Jag hade tur att bli hämtad av honom i centrum när jag slutat så åkte vi direkt hem till honom. Jag började med middagen direkt som blev spagetti och köttfärssås, smarrigt. Sen dess har jag bara legat i sängen medans han hållit på med lister och sånt.

Nu blir det shopping, frysta hallon och något mer gottis ska inhandlas till kvällens allsångspremiär! Jag ska göra en marrängtårta åt oss (om jag inte ångrar mig) så vi kan smaska ordentligt till programmet och efter det blir det ett skumbad innan det är dags att sova. MYSMYSMYS.

Börjar 7 imorgon så det blir en jäävligt tidig morgon! Bussen går 6.20 härifrån så jaa, 5.30 ska jag stiga upp :O Det blir Andreas jätteglad för eftersom han får sällskap upp då, haha.

Nej nu blir det shopping. byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback