Bästa Milton <3

Igår när syster & Milton kom åkte vi direkt  hem till mig o lämnade av alla deras grejer. Sen tog vi en prommis upp till mami & papi för att fika och sen en prommis ner till mig igen, innan vi gick hem tog vi varsin sallad på bistron:)

På kvällen kom Andreas, bror & Somayeh hit också. Milton var jätte go och glad hela tiden och han har blivit så jävla stor nu!! Han är 4 månader precis och har storlek 74 :S Haha. Ser ut som en liten mini-michellingubbe:) Han ville knappt somna igår men när han väl gjorde det sov han för natten. Andreas sov också kvar så jag o han sov i bäddsoffan så Mille kunde ligga bredvid syster.

Imorse, kl 5, vaknade han så då tog jag honom till mig så systeryster kunde få sova ut:) När A skulle upp gjorde jag ordning frukost till honom så han slapp göra det själv och istället fick ligga o mysa med Mille. Sen somnade M om och jag med så vaknade vi inte förrän halv åtta då han ville ha mat så då fick syster tillbaka honom sen sov vi alla tre igen och vaknade inte förrän halv tio av att Jakob ringde :O haha.

Dagen spenderade vi inne i stan. Vi åt lunch på bamboo palace och sen direkt efter fikade vi på waynes coffe med Nima:) När Milton tröttnade började vi röra oss mot tåget hem o sa hejdå till Nima. På vägen till tåget köpte syster en Gant keps till bebis, sjukt snygg och sjukt cool vart han med den och sina lacoste skor;)

Nu på kvällen har Malin, Malou, mami och Andreas varit här en stund. Milton har varit jätteledsen i stort sett hela tiden och det efter dagen tror syster, att det blivit för mycket för stackars bebis. Iaf så nu ligger han i sin mammas famn o slappnar av ordentligt när det endast är vi tre här. Skönt.

Imorgon kl 8 åker vi till bommersvik (jag o resten av kärringarna på jobbet;D) för att ha konferens / kompetensutv. Vi ska sova kvar där också, men det ska väl kunna bli trevligt det med. Mami har packat ner 3 liter vin så det kan nog bli rätt kul ändå! Jag har packat min väska nu men jag kan inte riktigt bestämma om jag ska ha med datorn eller inte.. Hm. Datanörd som jag är kanske den får slinka med iaf? we'll se.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan DHW börjar och sen är det sovtajm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback