Big plans?

En grym lördag! Emmi & Johanni kom hit runt två då kilade vi i centrum en stund och sen börja vi fixa lite när vi kom hem till mig igen. Melissa kom över ett tag och medans gjorde vi oss i ordning och när hon skulle dra hemåt så börja vi med kvällens mat, tacos:) Andreas åt med oss och sen drog han igen, haha. Vi kollade fotbollen och Sofie kom precis när den börjat. Då korkades det även upp och efter en stund kom Melissa tillbaka och korka upp hon med:)

Efter fotbollen dunka vi massa musik och blev sen uppbjudna till en granne på shots;D haha. Vi kilade såklart upp, tog med oss några skivor och satte igång musiken när vi kom in. Det blev en trevlig förfest måste jag säga. Haha. Sen vid elva kilade vi över till tbs och hade sjuuuukt roligt:D hayde turkey! ;) Väl på tbs mötte vi även upp Andreas, Mackan o Lopez. Sen var det en massa kända ansikten där som gjorde kvällen så grym som den var.. Lite iaf;D När klockan blev typ tjugo i två fick jag & Johanna syn på Melissa bärandes av vakterna, jag visste direkt att hon inte var full utan drogad!

Så kvällen kaosade lite där men Johanni & jag tog hand om henne hela tiden och även A kom tillbaka från tullinge för att hjälpa oss hem med henne, tack min älskling du är bäst. När vi lämnat henne hemma och Dennis kommit hem åkte vi hem till mig för att sova. Utanför dörren satt Emmi & Sofie och väntade.. Dom visste ingenting så vi hade en del att förklara.

Igår var mina tjejor kvar hela dagen:D Andreas åkte o jobbade och när han kom tillbaka halv fem låg vi på rad i min säng med datorn framför oss, haha. Vi spanade in halva youtube eller något.. Mys hade vi iaf.

Och nu är det snart dags för midsommar och vi planerar för fullt.. Men det känns typ som att vi har tagit oss vatten över huvudet nu när det visat sig att vi iaf blir 14 stycken och vi inte ens har ett partytält ännu :S Haha. Hoppas på någon lösning för det och det andra så det blir så grymt som vi tänkt! Om inte så får vi väl hitta på något annat roligt...

Melissa kom hit när jag kom hem, halv sju :/ Vi käkade fetaostsallad a la Mig och tjattrade om helgens grej. Hm. Sen när hon skulle kila igen med Lonis kom Andreas precis:) Nu har han precis duschat o vi planerar inför midsommar.

ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback