Den 25e smäller det..

Ja för idag får typ alla i sverige lön förutom jag, känns det som iaf. Jag hatar verkligen att få lön den 27e!! 

Idag har jag iaf varit med min A och storhandlat på maxi åt honom. Hans kyl & frys har varit eko en långlång tid så det här behövds verkligen. Jag gjorde en lista igår och det blev nästan en a4, haha. När vi kom ut från maxi var han 1400 kr fattigare, men 4 kassar mat och annat viktigt rikare! Great. Frysen går knappt att öppna/stänga nu men det är grymt bra. Vi har köpt massa woktillbehör så någon dag ska vi woka här hos honom och inviga hans finfina wokpanna som han fick i julklapp:) Det blir spännande eftersom ingen av oss gjort det förut..

Nu blir det inte mycket mer som händer förutom slapperi framför teven. Jag ska försöka få sug efter den där marrängtårtan också för den gjordes aldrig igår men måste göras idag eftersom grädden står o blir gammal. Ja den måste göras idag eller imorgon men jag tror att jag ska stanna hos mig imorgon (vilket jag inte lär göra om inte A ska jobba kväll också) så då måste jag ju typ göra den idag! Jobbigt läge;)

Imorgon ska jag springa till banken så fort jag kan få sluta på jobbet. Jag måste byta mitt kort, igen, för det strular bara hela tiden så nu vill jag inte ha ett likadant igen. Men jag går ju aldrig in o tar tag i det heller så får väl skylla mig själv.

Nej nu är det lite simpsons och sen måste (hööömm) jag väl ställa mig i köket. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback