Finally

Datorhögtalarna fanns självklart inte inne när jag o Johanni kom dit igår, men tack vare en snäll människa som jobbar där så skulle dem beställa hem dem från borlänge åt mig så dem trodde att jag skulle kunna komma och hämta dem på fredag! Jag hoppas verkligen att dem kommer då och inte senare, jag ville ju ha dem redan igår!

När vi varit där åkte vi o tvätta Johannis bil och sen åkte vi hem till mig och hämta massa saker som vi lämnade hos Andreas, sen åkte vi iväg med hans bil för att tvätta den också:) haha. Sen kom vi hem igen till honom vid halvtio så då blev det kvällssmörgås och sängdags.

Jag flyttade hemifrån den 6 mars, det är alltså 3 månader och 4 dagar sen. Fast jag kan inte riktigt fatta ännu att det verkligen är min lägenhet och att jag verkligen bara bor här (och hos älskling ibland såklart..). Jag vet inte varför men det känns bara så jävla overkligt att jag har köpt den här lägenheten!

Anyway så har jag stormtrivts enda sen första stund. Men för nån månad sen började jag tröttna och började planera hur jag skulle göra om, kom fram till jättebra planer men det lär dröja innan det väl blir så! Allting kostar ju och behöver någon som har tid att göra det också. Meeen jag har mest varit "onöjd" med min sovalkov för att jag tyckt att den varit riktigt tråkig!

Nu ikväll så har iaf min snälla pojkvän satt upp mina tre hyllor jag ville ha och min fina buddah tavla så helt plötsligt är jag typ mest nöjd med sovalkoven, haha. Den blev så himla fin och mysig av bara några hyllor.. Lite kan göra mycket!

Nu sitter vi nyduschade och kollar lite smått på fotbollen. Ska väl snart ta och krypa till sängs antar jag. Imorgon ska vi iväg till skansen med alla barnen på jobbet:) Hoppas bara vädret är med oss.. Vi kommer inte att komma tillbaka förrän 15-15.30 så det blir hela dagen, så skönt.

nej nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback