Helgen

Fredagen blev en chillkväll. Jag fick stänga på jobbet och direkt efter det åkte jag, Johanna och Melissa till maxi så jag kunde storhandla. När vi var klara hämtade vi Miranda och åkte hem till mig med all mat. Miranda somnade direkt i sängen och vi satt/låg i soffan och kollade på teven och datorn.

Vid tio gick Melissa hem med M och både jag o Johanni var supertrötta så vi bädda ner oss. Jätteskönt att komma i säng i tid för en gångs skull på helgen. Och på lördagsmorgonen ringde min klocka nio, då gjorde vi oss i ordning direkt så åkte vi upp till mami & papi. Där var det full fart med flytt så jag o J hämtade bara Milton & Aicha:)

Milton är ännu goare nu, så underbar<3 När han fått i sig lite mat och somnat så promenerade vi från huset till segersjö där vi fikade med Andreas & Marie. Det var riktigt skönt att gå en långprommis. Efter fikat vaknade Mille så han fick ny blöja och mat, sen lekte han en stund med Marie och så kolla han på när A tvätta fönstrena lite innan vi promenerade hem igen!

Klockan hade hunnit bli en del så vi lämnade bara av Mille och Aicha i lägenheten där dem hunnit flytta in det mesta och sen tog vi Johannis bil och åkte hem till mig. A kom strax efter oss så jag packade ihop lite kläder och sånt så åkte vi hem till honom:) Det blev duschning, städning och fixing innan J kom tillbaka och då vart det full fart med middagen, den blev klar precis när Emmi & Linda kom innanför dörren. Min älskling stog alltså för middagen :D

Sen kom Mackan, Tomi & Tilda och alkoholen korkades upp! Vid halv tio gick vi ner till tullinge centrum o tog ut pengar för att sen hoppa på bussen mot Lida och Countrey festivalen:) Den var lika kul som alltid, hur många personer som helst som man inte träffat på jättelänge och sådär, sjukt trevligt! Sen avslutades den mindre roligt men vi fick iaf skjutts enda till älsklings dörr gratis, i en polisbil:D HAHA. Förlåt L men jag tycker polisbilar är supercoola:P

Gårdagen spenderade jag o älskling en stund med mami & papi. Sen följde vi med C&M på en visning och efter det blev det brosjön efter en middag på benevento:) Jag, älskling, Johanna, Olle, Malmen & Markus:) Vi spelade kubb och grabbarna lekte även med en fotboll och rugbyboll. HELMYS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback