Helnöjd

Idag kom jag ifrån jobbet redan vid tjugo i ett:) Grymt skönt. Även fast jag sov mellan halv sex och sju igår och sen somnade vid tio för natten så var jag sjukt trött hela dagen på jobbet.. Känns som jag har en hel del sömn att ta igen?!

Iaf när jag slutade kila jag in på in&finn bara för att glo lite, tänkte jag. En stund senare kom jag därifrån med två vaser i svart, bambukvistar, svart ljusfat, en svart liten buddha och två svarta ljusstakar! Så när jag kom hem fixa jag om lite grann och det blev skitfint:) Förändring behövs faktiskt oftare än man tror och bara något litet gör ju så stor del.

Nu har jag duschat, bytt om, fixat håret, dammsugit och diskat. Jag är jättenöjd med min söta lägenhet nu. hihi. Ska även åka till ikea med Johanni så fort hon kommer från sin praktik (typ om 30 min) och då ska jag köpa lite mer saker som kommer göra det ännu finare:)

Blir förmodligen några kort ikväll på resultatet för jag ska hämta & betala högtalarna idag också :D wiee. Dom ringde för en stund sen o sa att dom kommit nu så jag är jätteglad! Hyllan ser lite tom ut utan dom också så det blir as bra;)

Det enda jag inte kommer få gjort ikväll är teven, den ska ju sättas upp på väggen men det måste min älskling göra åt mig eftersom jag är så dålig;P Men han är på jobbmiddag & festligheter ikväll så jag får vänta (har inte haft nån brådska sen 7 mars så varför ha det nu?). Men bilder kommer iaf!

Nej ska nog kila till centrum nu och byta ett par shorts jag köpte igår, när jag ändå ska vänta på Johanni. Det är typ badshorts men jag tänker ha dom till och från stranden, hemma o slappa i och så. Jättefina och sköna är dom faktiskt men behöver en annan storlek;)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback