Landet imorgon!

Idag har jag jobbat på en småbarnsavdelning:) Det fattades folk och vi skulle åkt iväg på utflykt men det skulle ändå vara tre personal på 12 barn om jag hoppade in på småbarnsavdelningen så jag var rätt så frivillig på att stanna, haha. Det var lite annorlunda och kul. Men neej jag tror ändå jag gillar större lite mer? Får allt se i höst när jag själv ska vara på småbarn (om det nu kommer in några 1åringar).

Var in på bolaget och fixade alkoholen tills på fredag också, skönt. Men nu kom jag på att jag måste in direkt efter jobbet inmorgon också eftersom min älskling också vill ha något att dricka på midsommar;) Iaf så har jag nu under kvällen förberett det mesta inför avgången till landet imorgon. Det enda jag ska göra när jag kommer hem från jobbet är att duscha sen packa ner schampot o det också.

15.30 ska jag vara hos Daniella (som fixar mina naglar) för att fila ner o göra om gelen igen. Ska nog även göra någon fin dekoration eftersom det trots allt är midsommar på fredag:) Nice. Sen plockar Johanni upp mig där när jag är klar så åker vi raka vägen ut till stugan. Älskling tar sin bil efter oss eftersom vi har och ska ha så himla mycket med!

Då blir det typ bara avdumpning i stugan och sen raka vägen till coop för att handla allt i matväg så vi kan ta det lugnt på fredag och bara förebereda sakerna. Och hoppas på att vädret är på topp! (dream on..)

Nej nu ska jag stoppa något i min mage samtidigt som min älskling ska äta middag efter två olika arbetspass, han är duktig han. Och rik;) haha. Sen ska vi nog hoppa i säng rätt tidigt för båda ska upp halv sex imorgon! Iofs slutar jag redan 11 (om nu inte alla är sjuka..) så jag har inte en så lång dag framför mig:D

nattii och höres imorgon då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback