Midsommar

Midsommar blev GRYM. Vi hade dukat långbord, med bordsplacering, och ordnat femkamp:) Alla var riktig taggade och alla var på topp så det kunde ju inte bli annat än lyckat. 15 personer kunde göra kvällen till ett superminne. Det bästa var att alla var på topp hela kvällen och ingen var speciellt bakis dagen efter, alla hjälptes åt med stäning och alla bara var helt bäst. TACK så mycket alla underbara för världens bästa midsommar <3

Hela helgen var såklart bra. Det var sjukt skönt att komma bort lite, bara slappa och gå runt i myskläder och inte göra något speciellt. Förutom att prata massor, spela kubb, äta och skratta:D Både det ena o det andra roliga kom ur munnarna på oss under dem här dagarna. Och kubben var en riktig höjdare, Sofie ska köra på fullaste allvar och typ dör om man förlorar så när vi kom på idéen om att vi skulle köra Andreas, Mackan & Tomi mot mig, Sofie och Emmi vart inte Soffistropp gladast precis;) Inte heller blev hon gladare när jag o Emmi sög och vi typ förlorade tills Tomi kasta pinnen på kubben från fel "streck" så vi vann istället, då blev Soffi galet glad.

Ja en helkul och helmysig helg på ingarö. Thanks everyone.

Igår när vi kom hem hoppa jag in i duschen hos Andreas direkt, satan vad skönt det var. Sen när han plockat ordning på sina grejer åkte vi hem till mig med min packning innan vi åkte vidare till mami & papi för att kolla hur långt dem kommit med sin lägenhet:) Sen blev det även ett stopp hos Marie & Hasse innan vi åkte hem till älskling igen.

Vid sex mötte vi upp Mackan, Emmi, Johanna, Sofie och Sean vid pizzan för att äta middag:) Sen kilade allihop upp till Tomi&Tilda en sväng innan hela gänget gick en prommis till A igen, fast jag och Andreas åkte bil med Sofie den lilla biten. "jag kan visst köra bil håll käften" HAHA.

Hos A blev det fotboll tills typ nästan hela första var slut då drog allihop så vi kunde krypa till sängs:) Idag blev det jobb sen gick jag hem o plocka lite innan mami & papi kom med lite lådor som jag inte hämtat. När vi ställt ner det i källaren åkte vi till Andreas, dem kollade hur fint det blivit och åkte hemåt igen. Nu ligger han i sängen o jag sitter här, ska snart joina honom där för jag är heeeelt slut.

Tyvärr (mina damer) så orkar jag inte lägga in bilderna ikväll, det får bli imorgon efter jobbet. Mne har iaf lagt in dem på datorn nu, haha. Och imorgon lovar jag att dem kommer upp!

naaaattiii

"kom igen nu era jävla svin"
"hon tyckte nog att du var en stropp"
"om jag brinner upp stämmer jag er"

HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAH underbart! Måste köra en favorit i repris innan sommaren är slut :D

2008-06-24 @ 08:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback