Musik

Nu ligger jag i min säng, skulle lätt som en plätt kunna somna vilken hundradelssekund som helst.. Men snart kommer Johanni att ringa och då ska vi åka till skärholmen för att förhoppningsvis hitta något fint att ha på oss på midsommar:) Jag behöver (läs vill) hitta något både i klädväg och i skoväg. Och bara för det lär jag komma hem tomhänt!

När vi kommer hem till mig igen ska vi sätta oss ner o bränna skivor inför helgen:) Och partytält är löst så nu ser det lite ljusare ut iaf, haha. Men helt ärligt så känns det som att vi är på gång nu! Såå skippa imorgon o ge oss torsdag direkt? (Jo jag vet att midsommar är först på fredag men på torsdag ska allt handlas och köras ut som det ser ut nu;D)

Nej jag tror bannemej att jag ska slumra till en stund nu iaf, tills J ringer.

nattinatti då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback