Såhär dagen före

Jaa, imorgon är det ju äntligen dags för midsommar! woho! En regning sådan eller? HOPE NOT. Blir det regn blir ju hela stämningen förstörd och det är bajs. Vi kommer ju att fira ute på mitt land, ingarö:) Och snälla ge oss en riktig stekarsöndag så vi kan vara ute på havet hela dagen och bränna oss. MMM. Regn hela helgen va?

Jag gick från jobbet kl 11 idag:) När jag kom hem blev det direkt in i duschen, föna håret, packa ner alla artiklar och sedan platta håret. Slängde även i mig ett nudelpaket som lunch så jag lär väl dö av hunger när jag sitter o får naglarna fina o fräscha igen. Blir iaf seeeen middag med tanke på att vi inte lär vara ute förrän närmre sju? :/

Jag har även varit duktig o diskat min superhög och dammsugit överallt, så det ser någorlunda mys ut när man kommer hem igen på söndag:) Vattnade mina blommor också men såg då att jag typ övervattnat dem så nu lär väl dem dö för det istället för att dem fått för lite, gud vad jag är dålig:( Iofs så är det bara en som dött som jag köpt ny dem andra lever för fullt! Jaja nog pratat om blommor.

Nu ska jag kila ner till bolaget o köpa öl åt min älskling, ska ta med mina sopor på vägen också. Sen kommer han hit om en timme ungefär då får han duscha lite snabbt och sen ska vi ner o kolla på jeans åt honom på den liknande Jack&Jones butiken som öppnat här.

14.45 åker jag till hallunda för nails. Sen är det direkt till landet efter det! Datorn ska såklart med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback