Städning / Ledigt

Jag har semester idag och imorgon:)

Igår på tbs tog vi varsitt glas vin (eller jag tog en dagens & Johanni två glas vin) och Andreas kom också efter att vi ätit upp maten o drack öl med oss. Solen hade gått ner men det var ändå jättemysigt.  Vid tiotiden efter massa prat med vår käre vän Musse gick vi hem till mig för att sova. Jag måste sovit riktigt djupt för jag vaknade varken av Andreas eller Johanna imorse när dom gick upp? skönt.

Tjugo över nio vaknade jag upp och fick panik! Jag trodde jag hade sovit alldeles för länge men det var lugnt. Jag började städa direkt; dammade, dammsög, diskade, slängde sopor, skurade toaletten o handfatet mm. Så nu är det fräscht! Efter städningen tog jag en dusch och sen kilade jag ner till centrum för att panta alla flarror och sen handla.

Jag handlade hem alla favoriter endast för att min syster och Milton kommer idag:D Även därför jag har tagit semester! Förmodligen kommer syster & M sova här hos mig inatt så därför köpte jag hem allt som min syster älskar att äta till frukost:) Och gröt till min älskade Milton. Jag hoppas att dom sover här iaf inatt och imorgon för sen till helgen kommer Jakob o Aicha också och då bor dem hos mami & papi istället.

Onsdag till torsdag är jag borta på konferens med jobbet och sen på torsdagkväll blir det middag och föring och sen en helvkäll på tbs med mina älsklingar:) Me like. Så borde egentligen gå förbi bolaget nu eller imorgon så jag bara kan åka hem o duscha på torsdag.. Aja det tar vi sen.

Nu ska jag fixa mitt hår och sen blir det nog till att börja röra mig mot flempan där jag ska möta upp syster & M, 13.26 kommer deras tåg in och då ska jag stå på rätt plats på perrongen för Lina vill ha hjälp ner med packning o bebis o allt.

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback