1 minut och 17 sekunder

Det är tiden det tar för mig att gå från centrum tills jag är innanför min dörr;) Och det känns grymt bra vill jag lova.

Imorse råkade jag inte vakna när Melissa skicka sms så jag o Miranda sov tills hon knacka på dörren här, haha. Hur som helst så var mitt öga helt ihopklibbat (igen!!!) när jag vaknade då så jag fick ta salvan direkt o då ser man ju knappt på ögat så jag la mig ner igen och sen vaknade jag upp halv tio:)

Tog min medicin sen klädde jag på mig, tog smutstvätten och gick till bussen för att åka hem till mamma & pappa. Jag plockade ihop lite av det sista jag har där och det var inte så lite, fyllde en kartong plus en del till.. Sen orkade och kunde jag inte göra så mycket mer. I helgen måste vi slänga typ allt som är där för jag vill inte ha hit skiten;)

När jag kom hem igen diskade jag disken och sen fotade jag lite som jag tänkte att jag skulle visa, men nu kommer Johanna så jag ska stänga ner;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback