Aprikos

Jag har hunnit med att handla startpaket, äta middag, duscha och slappa.
good work.

Jag fick tillbaka en mobil jag lånat ut till brorsan i helgen så jag skaffade ett comviq startpaket så jag kan utnyttja det genom att ringa o smsa dem som har comviq från den telfonen istället för min 3. Ekonomiskt tänkande ni vet;) Till middag blev det färdiggrillad kyckling med potatissallad och gurka:) Jag har varit sjukt sugen på det i flera dagar så köpte det på dagen idag. hihi. Och sen tog jag den där härliga duschen och efter den smörjde jag in hela kroppen med min nya hudlotion fårn apoteket, med aprikosdoft:)

Nu ligger jag i soffan och är babymjuk i hyn, så himla mysigt. Plus att det doftar så gott! Snart har jag tänkt att skölja ögat en sista gång för ikväll och sen lägga på salvan i ögat och försöka somna. Jag öppnar imorgon så det blir till att stiga upp redan halv sex :O Ska faktiskt promenera hela vägen till jobbet imorgon tänkte jag! Bara det inte spöregnar..

Efter jobbet ska jag åka o hämta Tilda på dagis:) Hon ska nämligen sova här imorgon och på fredag ska hon vara med mig på jobbet! Så imorgon kommer Andreas också direkt efter sitt jobb så ska vi tre ha myspys tillsammans:) Jag öppnar på fredag också så slutar redan 13.00 då så får se om vi hittar på något skoj efter jobbet då, men hon lär iofs vilja sova då så det blir väl till att kila hem då sen kommer nog Camilla o hämtar henne vid tre.

Nu ska jag förbereda för morgondagen och natten; lägga fram kläder, ställa alarmet, sätta i laddaren, borsta tänderna, lägga i salva i ögat och lägga en handduk på kudden ifall det kommer mer blod inatt..

God natt då

Kommentarer
Postat av: Titti

Schysst lya ;)

2008-03-12 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback