En konstig känsla

Jag råkade nyss kika på "vårt" hus igen, jag mår illa på något konstigt vis när jag ser huset :S Jag vill hem då. Så att ingen annan kan ta det ifrån mig. Guud jag är töntig jag vet, men jag har ändå bott där sen jag var 4 år!! Passade på att kolla in Andreas familjs hus samtidigt, Hasse & Marie har ju redan köpt en lägenhet så nu måste dem sälja radhuset fort, haha. Det känns också sjukt att det huset inte kommer vara deras längre, det är stora förändringar som händer/ska hända i våra liv nu..

Under de två åren vi har varit tillsammans hittills har vi verkligen varit med om mycket. Mycket stora saker. Jag fyllde 18, min farmor gick bort, Andreas fyllde 18, Tilda fyllde 1, Gittan (Andreas mormor) fyllde 65, Andreas tog körkort, jag tog studenten, Andreas tog studenten, min syster och Jakob gifte sig, Tilda fyllde 2, jag fyllde 20, Milton föddes och nu har jag flyttat hemifrån till min egna lägenhet och han flyttar om typ en vecka till sin egna.

Det är sjukt vad vi har hunnit med.. Dessutom har jag inte tagit med våra resor/småresor, påskfirande, julaftonar och säkerligen något annat! 2 år fyllda av allt möjligt. Otroliga minnen finns det verkligen och mer blir det säkerligen:)

Nej so you think you can dance var det.. Har hunnit med duschning så efter programmet ska jag förflytta mig till sängen och fortsätta se på teven lite innan jag somnar, öppning imorgon igen! Sen ska vi besöka rådsparken med barnen så vi lär ju vara borta fram till ett någongång och halv två slutar jag - wiho.

God natt då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback