FLYTT :D

Jag hade ju sån tur att jag fick nyckeln direkt fasst jag inte har tillträde förrän 1 april, så igår efter jobbet åkte jag, mamma & Britt ner till lägenheten och kollade lite grann. Sen kila jag upp o knacka på hos ordförande o frågade om det var okej att jag flyttade in? "Javisst ni har ju allt klart med lånet sa ni ju så kör på du" Så vi körde raka vägen till ikea och kom inte därifrån förrän halv sju :O Haha.

Jag handlade soffa, soffbord, hylla, blommor + krukor, gardiner, duschdraperi, duschmatta, handdukar, taklampa, bord + 2 stolar till uteplatsen och skärmväggar som vi också ställt på uteplatsen så jag har lite insynsskydd:) Så när vi kom till lägenheten igen med allt lastade vi bara in och sen körde vi hem för att lasta in min säng.

När vi kom tillbaka med den stog Andreas, Camilla, Micke o Tilda och väntade här utanför:) Så sen var arbetet i full gång, Andreas byggde ihop möbler, Camilla skura och städa, Micke åkte med mig hem för att plocka ner tvn o dvdn o lite annat och mami plockade upp sakerna & papi satte upp skärmväggarna;)

Så vid tolv inatt/igårkväll så var väl iprincip allt klart, förutom att jag tänkt helt galet gällande tvbänken jag köpte så det blir till att köpa en annan när Andreas byggt upp väggen åt mig:) Tills dess står teven på den bänken på en tillfällig plats, haha. Men det ser ändå så jävla bra ut!

Nu sitter jag i min sköna superfina soffa och A sover fortfarande. Jag var upp till centrums garage halv nio för att kolla till hans bil och ställa p-skivan, passade även på att parkera om bilen lite närmre, haha:D Liiite läskigt men skitkul! Kanske ska ta o sätta igång att köra?

Nu ska jag klä på mig och ringa mamsen:) Måste till ikea idag igen och komplettera sen ska även garderober, kläder, smycken, köksgrejer, papper och allt sånt flyttas ner idag så det blir en fullspäckad dag igen. 16.00 ska vi vara hos Andreas farbror som fyller 50 och sen ska C&M o T komma hit o kolla melodifestivalen så vi måste få igång tvn också..

Tack så jättemycket för all hjälp. All kärlek till er.

Ska fota allt ikväll eller imorgon o visa;)

Kommentarer
Postat av: Titti

GRATTIS TILL DIN FLYTT! Låter superkul du :)
haha, själv bor man hemma :p haha.. men det är ju kul det också till viss del.
Hoppas du mår bra haha ha det gott.
// Titti svanljung (haha hur många titti finns det?)

2008-03-09 @ 15:03:20
Postat av: elin

TACK :D :D
ja men det funkar ju det med, men egen lägenhet är grymt måste jag säga, mycket bättre än jag förväntat mig också;) fast det kostar ju med..
kul att höra ifrån dig förresten! hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback