Gimmie more!

Ja tack jag tar gärna emot pengar så jag kan shoppa loss överallt.. In my dreams. Men jag har helt ärligt börjat fundera på om jag ska börja jobba extra på nån mataffär typ nån kväll i veckan och varannan helg, det vore ju perfa! Det skulle klinga bra i kassan det;) Kanske ska ta mig i kragen och söka?

Nu sitter jag i min soffa och Tilda står o hänger på mig. Hon är jättetrött så jag vet inte vad vi ska hitta på, kanske ska ta en sväng i centrum ändå? Jag har ju fortfarande presentkort på hemtex och såg att dem hade 50% där idag! Hmm, det lockar..

När Andreas kommer så åker vi direkt till maxi. Egentligen behöver jag åka till ikea men tror vi skippar det idag och tar det nästa vecka eller så istället;) Innan vi ska handla blir det iaf käk, undrar vart vi hamnar? Min älskling skulle bjuda på middag ikväll iaf.

Imorgon jobbar jag 7.30-15 sen ska jag möta upp Emmi för att gå hem till mig och sen runt sju kommer resterande tjejorna:) Vi ska köra stenhårt redan från start, haha. Tror det blir drinkar för min del vid föringen.. Sen ska jag nog försöka hämta hit min passoa och dooleys ikväll så vi kan köra ordentligt :D

Nej nu är Tilda otålig så vi ska kila ut lite. Ciiaaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback